Drept la replica :)

    Pentru clientii nostri care nu ne cunosc si care vor citi un anume comentariu , postat de o anumita persoana (si acceptat de  moderator deoarece ne face placere sa observam faptul  ca prezentam interes pentru concurenta noastra directa ) , dorim sa ii raspundem pe aceasta cale respectivei doamne / domnisoare care are unele nelamuriri in ceea ce ne priveste ca si salon :). 

cristina pintilei :  servicii scumpe si care lasa de dorit….din taxele pe care le luati in plus va platiti datoriile la granit si la alti creditori? pacat ca inca mai sunt oameni in iasi care se lasa pacaliti de aspectul exterior si nu pun accent pe calitatea produselor sau MAI ALES A IGIENEI. imi e greata de acest salon…

  Acesta este un comentariu pe care clientii nostri fideli cu siguranta il savureaza :) Si acum, pentru a va lamuri , stimata doamna / domnisoara , raportul pret - calitate la acest salon este mai mult decat acceptabil . Daca nu sunteti in cunostinta de cauza , interesati-va de pretul de piata al produselor cu care noi lucram si anume : Joico , gama de lux de la Joico - Senscience , O.P.I. , Tigi , gama de lux de la Tigi - S Factor , Academie , Guinot , Masters Colors la machiaj care este ramura a grupului Guinot si tot legat de acest aspect va asiguram de calitatea produselor sus mentionate , asigurata prin certificare atat de producatori cat si de importator . Avem la machiajul profesional cateva produse adiacente care nu se regasesc in gama Masters Colors insa acestea apartin unor marci consacrate cum ar fi Dior sau unei marci mai putin cunoscute pe piata romaneasca , provenite din Kuweit , acolo unde cosmeticiana noastra  a urmat cursurile aferente si s-a si specializat .

   In ceea ce priveste igiena , salonul nostru este printre putinele din Iasi care au autorizatie de functionare in conformitate cu ultima lege in vigoare emisa de Ministerul Sanatatii , care prevede masuri stricte de sterilizare si igienizare a spatiilor de acest gen.Daca sunteti in acest domeniu , al saloanelor de  infrumusetare (si sunt aproape convinsa de acest aspect ) ar trebui sa stiti ce prevede Ordinul 1136 /2007 , publicat in Monitorul Oficial pe 19 iulie 2007 , privind Normele de Igiena pentru cabinetele de infrumusetare . :)

   Mai este un aspect stimata doamna / domnisoara si anume cel legat de “taxele” pe care le luam in plus pentru a ne plati datoriile la Granit si la alti creditori , asa cum foarte frumos ati punctat dumneavoastra. Orice gen de taxe sau/si  impozite,  le puteti plati la institutiile aferente , la salonul nostru achitati doar contravaloarea serviciilor prestate :) iar in cazul in care aceste servicii va nemultumesc , va sugeram cu tot respectul sa apelati la serviciile altui salon.  In ultima instanta , stimata doamna/domnisoara , nici datorii nu avem …..la Granit nu este cazul fiindca salonul apartine grupului de firme si  am avut fonduri proprii , nu a fost necesar un credit :)    . Poate acesta este si unul din motivele pentru care nu suntem simpli prestatori de servicii care urmaresc doar castiguri financiare , fara satisfactia de a-si multumi fiecare client si de a incerca sa-l fidelizeze . Asadar stimata doamna / domnisoara , ne incanta ideea de a fi in atentia dumneavoastra ca si concurent direct cu toate ca noi nu dorim sa concuram cu nimeni ci sa fim propriii nostri competitori . Pentru senzatiile tari pe care le veti avea cand veti mai auzi  numele salonului nostru si anume pentru greata pe care ati mentionat-o , va recomand Metroclopramid ca si remediu imediat sau pe termen lung incercati un anti-stress …poate va ajuta :)

   

4 Responses to “Drept la replica :)”

  • oana Says:

    Bine punctat!!!
    inainte sa aflu ca exista Salon Noblesse, reconosc mergeam la “salonul” de cartier!!! chiar daca nu eram total impacata( mergeam doar cind era srtict nevoie).

    La salon am ajuns din proprie vointa, nu mi-a recomandat nimeni!
    dar la rindul meu acum Eu RECOMAND!

    acum 1 an( fara 1 luna) am intrat prima oara in salon Noblesse curioasa fiind sa vad cum voi iesi ( apelasem atunci la manichiura, pedichiura si coafat)…si de cum voi fi tratata!
    Mi-am zis si eu ca merita sa incerc.
    Si bineinteles am analizat si comportamentul fata de alte cliente.

    Am iesit multumita si de atunci mi-am promis ca nu voi apela la servicii de infrumusetare doar la evenimente care cer un coafat, aranjat … cum faceam pina in acel moment.

    Lunar - pensat, manichiura, pedichiura..si un coafat asa de placere.
    si, mai mult, in iulie o mireasa frumoasa si deosebita voi fi tot ” din cauza” fetelor de la salon!

    Multumesc mult Oana, Nela, Mihaela pentru servicii si atmosfera minunata din salon!

  • crys Says:

    In primul rand am ales , sa va dau replica…deoarece o meritati.In primul rand , salonul e ok, imi pare rau ca nu pot spune acelasi lucru si despre angajatele salonului.Cum puteti spune despre dna. de la machiaj , ca e o perfectionista…din ceea ce am observat la brunete merge cu noante de maro..iar la blonde pe nunate de mov…lila.. asta e tot ce cunoaste, sa nu mai zic si de conturul buzelor pe care il face..ca si pt fetele alea…iar de coafeza..nici atat…dupa un an implinit de cariera…e jalnica..niste fandosite..un sfat , schimbati personalul salonului:d

  • asaftei mia Says:

    buna!
    sincer chiar mi-a placut mult la salonul “noblesse” dar sincer nu cred ca o sa mai fie aceasi calitate in ceea ce priveste personalul, ultima data cand am fost am ajuns acasa destul de dezamagita de cum am fost coafata, nu mai spun ca intr-o perioada destul de scurta au schimbat hairstilistii in numar de 4-5 in 4 luni, in salon nu se vine pt cum arata el ci si pentru cum sunt prestate serviciile si sincer sunt deplorabile in vederea personalului, produsele sunt foarte bune, si nici manichiurista nu e in masura sa isi presteze serviciul acolo e incopetenta rau. un hairstilist foarte capabil a fost foarte profesional aceea este Lacramioara, mi-a placut cum a lucrat, pacat ca plecat, presupun ca “sefele” nu au platit-o la standardele ei.

    cine citeste, un sfat: SUNT SALOANE CU OAMENI PROFESIONISTI MAI BUNI DECAT Noblesse.

  • Ilie Carmen Says:

    Buna! Eu mi-am luat pachetul de mireasa la Noblesse si pot sa spun ca am fost foarte multumita de toate doamnele de la salon. Recomand cu toata increderea Noblesse. Daomnele sunt foarte rabdatoare si asculta cerintele clientei, iar eu am fost foarte apreciata ca si mireasa, toata lumea m-a complimentat.

  • Leave a Reply

    You must be logged in to post a comment.